Foto's bij verslag - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Tessa Uitterhoeve - WaarBenJij.nu Foto's bij verslag - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Tessa Uitterhoeve - WaarBenJij.nu

Foto's bij verslag

Door: Tessa Uitterhoeve

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Januari 2014 | Peru, Cuzco

Hierbij de foto's behorende bij het verslag Inka trail en vrijwilligerswerk ( en een aantal staan er bij het verslag). Er zitten ook een paar foto's bij van Cuzco en het huis waar ik verblijf (de blauw/witte patio).

  • 31 Januari 2014 - 18:12

    Sangeeta:

    Tessa, echt WOWWWWWWWWWWWWW wat je meemaakt. De INCA trail wil ik ook ooit doen, maar ik denk dat ik een van die afvallers zal zijn. Maar gaat hoor, wil er alles over weten als je terugkomt. Want ik vroeg me af, hoe ga je terug vanaf Macchu Pichu? Anyway enjoy en drink een paar mojito's voor mij. Groetjes Sangeeta

  • 31 Januari 2014 - 19:38

    Daan:

    Hey Tessie,

    You did it! Heel knap gedaan, ik ben trots op je hoor.
    Echt zo bijzonder wat je allemaal ziet en meemaakt.
    Ga lekker zo door en blijf voorzichtig doen.

    xx

  • 07 Februari 2014 - 16:43

    Brigitte:

    Hi Tessa,

    Wauw, wat ziet het er waanzinnig mooi uit allemaal!!! Heel erg leuk om al je reisverslagen te lezen en wat je daar allemaal meemaakt. Ik kijk weer uit naar je volgende verslag :-) Veel plezier!

    liefs,
    Brigitte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 28 Nov. 2013
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 9637

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 05 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: